Trött!

Att en underbar flicka anlänt värmer i hjärtat och ger hela mig ett rus av lycka! Är så glad för detta lilla knyte<3 Sen finns det självklart andra saker i mitt lilla liv som lyser upp tillvaron också;) MEN, tyvärr ligger det annat skit och gnager som behöver komma ut och jag vill påstå att det är väldigt skönt att få skriva av det!

Det händer vissa saker i min närhet nu som inte borde få hända. Vissa människor blir helt enkelt mer drabbade än andra och det kan kännas fruktansvärt orättvist. Sen finns det alltid dom som har det ännu värre, men inte hjälper det att tänka så. Ditt bekymmer är och känns kanske lika stort för det, för dig. Detta är ingen småsak och nu känns det verkligen LÖJLIGT. Vi har fått ta stora smällar den senaste tiden och det det blir ju bara mer och mer hela tiden! Bara sak på sak och tillslut så börjar man ju faktiskt undra om det kommer ta slut nångång? Nu har det kommit till en punkt där jag känner att jag inte riktigt klarar av mer motgångar, så snälla, inget mera elände nu.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0