Tredagarsledig

Ahh, den ljuva tredagarsledigheten är kommen. Är alltid en lika härlig känsla när man vet att man slipper stiga upp på morgonen o bege sig till arbetet. Vad helgen har att erbjuda vet jag inte ännu men jag tror den kommer bli väldigt mysig!, spenderar man den med rätt personer så!:)

Började städa efter jobbet igår, kom hem strax efter fyra o städade väl i två timmar, så sen tyckte jag att jag förtjänade en stund i soffan under en filt. Tittade lite på "New Moon" och planen är att beta av den och "Eclipse" så jag hänger med i "Breaking dawn" sen, kommer ju knappt ihåg de två filmerna! Så där har man ju o göra i några timmar!

Idag började morgonen med tvätt, men nu är den snart klar. Sånt som måste göras, men kan faktiskt tycka att det är lite avkopplande att greja i tvättstugan. Osså blir allt rent och luktar gott! Ska göra mig i ordning lite nu för att vandra ner på stan en sväng, har lite grejer jag måste uträtta. Hoppas inte köerna är alltför långa, men ska bara hålla mig till washtmeister så jag överlever nog;)

Neee detta inlägg blir supertradigt känner jag, bäst ja går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0