Nyårsafton!

Ja, nu har julafton passerat och vi har kommit fram till sista dagen på året! Det är verkligen galet vad fort tiden går. Känns som det var sensommar igår.

Julhelgen spenderades på jobbet med en liten visit hos mamma under rasten på julafton. Vi åt en bit mat och hade mor-och dottermys. Är nöjd med det, julafton är liksom inte som den brukade vara så att det inte händer något särskilt gör mig inget. Antar att julkänslan möjligen kommer tillbaka när man skaffar egen familj en dag.

Idag är det enligt mig perfekt nyårsväder. Soligt, lite bitande kyla och INGEN blåst. Att det inte blåser är ju oerhört ovanligt här i allkäraste Karlskrona! Jag och D startade dagen med en långpromenad med min fina vovvsing osså tog vi med oss systemkameran o tog en massa bilder, är så roligt att få lite bilder med fin kvalite!



fel datum, jag veeeeeet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0