Facebook

Vissa kanske har märkt att jag har försvunnit på facebook så jag tänkte att jag kan ju faktiskt nämna det här att jag inte har tagit bort någon som vän utan bara inaktiverat mitt konto ett tag... Har märkt att jag far lite illa av att gå in där och läsa vissa saker och jag behöver inte mer negativitet i mitt liv just nu. Jag kan bli påverkad av saker som i vanliga fall inte hade rört mig ryggen och det är bara onödigt att utsätta sig för det. Så jag tar en paus och aktiverar mitt konto när jag mår lite bättre istället! Jag kan ju säga att det kliar lite fingrarna men det är JÄVLIGT skönt samtidigt att slippa veta och ha koll på allt och alla;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0