Lovely days!

Hmm hade precis skrivit klart inlägget osså blev det nåt konstigt så nu får jag skriva om det igen, gahh!

Börjar med att slänga in några bilder sen i fredags! Nadja och jag var på stan och kollade lite och trots lite kalla vindar så tog vi en varsin glass på glaciären, för mig årets första, inte dumt alls! Efter detta blev det kaffe hemma och bus med Dex. Han fick ytterligare en present, en fin blå bitring, vilka snälla vänner man har! Tack för en trevlig dag gumman!



Idag har Lisa och Sara varit på besök, mycket trevligt hade vi. Var roligt att se Sara igen :), hon har nämligen varit först i Asien och nu kom hon precis hem från Norge. Blev fika, gjorde en smarrig kladdkaka, osså mös vi med lillponken med såklart :)


Har alltid så roligt med er flickor!

Spana in Lisas blogg vettja!
www.levaljuvalivet.blogg.se

När flickorna gick var det dags för städning, så nu är här rent och doftar gott. Dexter var inte rädd för dammsugaren, men om den kom för nära sprang han ifrån så lite läskig var det nog då;) och moppen ska vi inte bara tala om, herregud, det var banne mig inte lätt att moppa golvet när en busig liten valp hela tiden ville fånga den där spretiga saken som rörde sig. Gustaf försökte fota,haha.



Nu ligger vi här och slappar i soffan och Dexter har däckat efter "ta-fast-moppen-leken" :D

Ha det bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0